Tylko te, które wystąpiły na częściach wspólnych, czyli w instalacji:
Wtedy, w razie awarii, właściciel lokalu zamiast dzwonić pod numer pogotowia informuje o problemie zarząd wspólnoty, a ten musi pośpiesznie poszukiwać fachowca, który ma odpowiednie uprawnienia, czas i chęć wykonać usługę. Jeśli akcja dzieje się w nocy lub święta, zazwyczaj znalezienie pomocy jest bardzo trudne i bardzo kosztowne. Dlatego niewiele wspólnot ryzykuje pozostanie bez całodobowej opieki technicznej.
Bo podpisanie protokołu z naprawy usterki wiąże się z potwierdzeniem wykonania usługi i w konsekwencji zobowiązaniem do zapłaty przez wspólnotę mieszkaniową.
Kiedy mimo maksymalnego rozkręcenia pokrętła, górna część kaloryfera jest chłodna lub słychać szum, bulgotanie, albo przelewanie wody. Aby uzyskać prawidłową wydajność grzejnika, musi zostać odpowietrzony.