02-11-2020 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin ul. 1- Maja 10

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie – remont klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ulicy 1- Maja 10 w Lubinie Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont klatki schodowej budynku – 1-Maja 10 w Lubinie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 16.11.2020 r. do godziny 12:00

Planowany termin prowadzenia robót: listopad 2020r – marzec 2021r (do uzgodnienia). Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót.

Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i P. Mateusz Grudziński tel. 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
  5. Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Zakres robót:

  1. wymiana instalacji elektrycznej w klatce schodowej i piwnicy , montaż wyłącznika PPOŻ
  2. wymiana instalacji domofonowej – 5 mieszkań

Dokumenty do pobrania


Id: 311 Zapytanie Ofertowe zapytanie ofertowe Lubin ul 1-Maja10 klatka.pdf
187259 B, SHA1: b120159b97f9d20c5bdea6b04d0e0d5dab28b00e