24-04-2018 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ UL. MICKIEWICZA 20-24 W LUBINIE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonywanie prac porządkowych na budynku ul. Mickiewicza 20-24 w Lubinie (budynek 3 klatkowy, 4-piętrowy oraz teren wokół budynku, parking wraz ze śmietnikiem).
Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.
Ofertę należy składać do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 59-300 Lubin. w terminie do 18.05.2018r. do godziny 14:00.
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynków w celu dokonania oględzin.
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pani Katarzyna Fijołek tel. 506386535 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową za prace
- Referencje,
- Kopię polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON – w przypadku firm
- Zamiatanie klatek schodowych 3 razy w tygodniu
- Mycie minimum 1 raz na tydzień klatek schodowych i drzwi wejściowych (w okresie zimowym w razie potrzeb)
- Mycie lamperii raz na kwartał
- Mycie drzwi do pomieszczeń wspólnego użytku raz na miesiąc
- Mycie poręczy, balustrad i skrzynek na listy raz na dwa tygodnie
- Zamiatanie piwnic raz w miesiącu
- Mycie otwieranych okien na klatkach schodowych i pomieszczeń wspólnego użytku -raz na kwartał
- Sprzątanie po awariach czy innych zdarzeniach losowych na wezwanie zarządu Wspólnoty bądź Zarządcy
- Usuwanie śmieci z terenu wokół budynku Wspólnoty , dojść do budynku, boksu śmietnikowego i wokół niego 2 razy na tydzień i/lub w miarę potrzeb
- W porze zimowej oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych Wspólnoty dojść do budynku, zaworów wodnych i gazowych, zapobieganie gołoledzi poprzez posypywanie powierzchni piaskiem (w miarę potrzeb we wszystkie dni tygodnia do godz. 7:30)
- Wykonywanie innych czynności w tym:
- Bezzwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o powstałych awariach i uszkodzeniach w budynku również w pomieszczeniach piwnicznych
- zgłaszanie bezpośrednio do Zleceniobiorcy faktu nie zabrania śmieci przez firmę wywożącą odpady stałe, uszkodzeń pojemników oraz pilnowanie harmonogramu wywozu
- usuwanie z budynków oraz pomieszczeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody zleceniodawcy
- gaszenie światła w przypadku braku automatu w pomieszczenia wspólnych
- Powiadomienie Zarządcy o rażących lub uporczywych przypadkach naruszenia przez mieszkańców porządku domowego
- Bezzwłoczne zawiadamianie Zleceniodawcy o pojawieniu się gryzoni celem dokonania zabiegów D.D.D
- Przestrzeganie przepisów BHP o P.POŻ
Dokumenty do pobrania
Id: 35 |
Zapytanie ofertowe prace porządkowe |
zapytanie.pdf 201428 B, SHA1: 293b238fb29306d35385e42eb65142377f44fa27 |