09-10-2023 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin ul. Budziszyńska 35-37

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie – montaż instalacji i paneli fotowoltaicznych na dachu papowym budynku mieszkalnego przy ulicy Budziszyńska 35-37 w Lubinie / budynek - 11 piętrowy wieżowiec / Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie montaż instalacji i paneli budynku – Budziszyńska 35-37 w Lubinie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 23.10.2023 r. do godziny 12:00

Planowany termin prowadzenia robót: listopad-grudzień 2023r (do uzgodnienia).

Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót.

Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i zapytania można również kierować na e-mail: mieczyslaw.mis@czn.pl

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
  5. Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Zakres robót

  1. Wyliczenie mocy instalacji
  2. Montaż instalacji i paneli fotowoltaicznych
  3. Złożenie wniosku o dotacje

Dokumenty do pobrania


Id: 387 Zapytanie Ofertowe budziszynska-9-10-23.pdf
411432 B, SHA1: 3ad8eeea2ee42a63c874c9f0c02896e3a62f5397