24-05-2023 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Chocianów ul. Odrodzenia 1 - 11

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie – remont dachu papowego budynku mieszkalnego przy ulicy Odrodzenia 1-11 w Chocianowie

Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont dachu papowego budynku – Odrodzenia 1-11 w Chocianowie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 12.06.2023 r. do godziny 12:00

Planowany termin prowadzenia robót: czerwiec – sierpień 2023r (do uzgodnienia). Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót. Powierzchnia połaci dachowej ok. 1180,00m²

Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Robert Kołodziej tel 505 101 426 , Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: 2% wartości inwestycji.( oc )

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
  5. Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Zakres robót:

  1. naprawa koryta zlewu -ok. 80mb
  2. nacinanie – likwidacja pęcherzy na istniejącej papie
  3. montaż nowej wylewki wody-odpływ z dachu
  4. demontaż blach murka i odgromu
  5. montaż klinów styropianowych na murkach i kominach
  6. montaż dodatkowych kominów wentylacyjnych pod papę
  7. naprawa dylatacji budynku na dachu ( nowe obróbki blacharskie )
  8. prostowanie dachu w miejscach wadliwych po papę
  9. pokrycie papą wierzchniego krycia o gr. mim 5,2mm ( pow.ok.1180m²
  10. montaż blach na murkach z demontażu
  11. montaż obróbek z blachy na okapnikach komina
  12. montaż papy wiechniego krycia 5,2 na kominach
  13. uszczelnienie kominów wentylacyjnych na kominach
  14. montaż obróbek komina i uszczelnienie
  15. utylizacja papy

Dokumenty do pobrania


Id: 372 Zapytanie Ofertowe zapytanie ofertowe Choc ul.Odrodz 1-11 dach.pdf
141610 B, SHA1: 40ba2c9ab1c0a125141b889c6cf0beee572bfc5a