24-05-2023 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Chocianów ul. Odrodzenia 1 - 11
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie – remont dachu papowego budynku mieszkalnego przy ulicy Odrodzenia 1-11 w Chocianowie
Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont dachu papowego budynku – Odrodzenia 1-11 w Chocianowie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 12.06.2023 r.
do godziny 12:00
Planowany termin prowadzenia robót: czerwiec – sierpień 2023r (do uzgodnienia).
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót. Powierzchnia połaci dachowej ok. 1180,00m²
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Robert Kołodziej
tel 505 101 426 , Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
- przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
- zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
- utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
- nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
- przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
- W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: 2% wartości inwestycji.( oc )
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
- Proponowany termin wykonania prac.
- Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
- Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
- Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.
OPIS PRAC DO WYKONANIA
Zakres robót:
- naprawa koryta zlewu -ok. 80mb
- nacinanie – likwidacja pęcherzy na istniejącej papie
- montaż nowej wylewki wody-odpływ z dachu
- demontaż blach murka i odgromu
- montaż klinów styropianowych na murkach i kominach
- montaż dodatkowych kominów wentylacyjnych pod papę
- naprawa dylatacji budynku na dachu ( nowe obróbki blacharskie )
- prostowanie dachu w miejscach wadliwych po papę
- pokrycie papą wierzchniego krycia o gr. mim 5,2mm ( pow.ok.1180m²
- montaż blach na murkach z demontażu
- montaż obróbek z blachy na okapnikach komina
- montaż papy wiechniego krycia 5,2 na kominach
- uszczelnienie kominów wentylacyjnych na kominach
- montaż obróbek komina i uszczelnienie
- utylizacja papy
Dokumenty do pobrania