• »
  • »
  • ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ
    Komorniki 52 ABC, Komorniki 53 ABC, Komorniki 54 ABC, Trzebcz 46

20-09-2021 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ
Komorniki 52 ABC, Komorniki 53 ABC, Komorniki 54 ABC, Trzebcz 46

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia ofert na wykonywanie – Remont – wymiana rynien na nowe ocynk. w budynku mieszkalnym Komorniki 52 ABC , Komorniki 53 ABC , Komorniki 54 ABC ,Trzebcz 46.
Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont – wymiana rynien/ do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 05 pażdziernika 2021 r. do godziny 12:00

Planowany termin prowadzenia robót: pażdziernik 2021 – listopad 2021r (do uzgodnienia).

Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin kotłowni.

Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Robert Kołodziej tel. 505 101 426 , , zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę – brutto - za 1 mb prace ujęte w opisie i całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Okres gwarancji,
  4. Referencje,
  5. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  6. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Wymiana rynien

  • demontaż istniejących rynien DN 150 ocynk.
  • Montaż nowych rynien ocynk DN 150

Dokumenty do pobrania


Id: 352 Zapytanie Ofertowe zapytanie ofertowe - wymiana rynien.pdf
140349 B, SHA1: 2def84c336f06b5e71ddc245e5ad042a3cafe1b6