02-07-2018 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin, Ścinawa
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszamy do złożenia ofert na wykonywanie wymiany okien drewnianych na PCV w klatkach schodowych budynkach mieszkalnych
w Lubinie przy ulicy:
- M. Skłodowskiej-Curie 1-3-5 - klatka schodowa1-go Maja 10 - klatka schodowa i piwniczne
- Parkowa 29 - 1szt przy drzwiach wejściowych - nieotwieralna
w Ścinawie przy ulicy:
- Mickiewicza 17 – klatka schodowa
- Różana 14 - klatka schodowa ( w takim samym układzie jak Różana 12 )
- Jana Pawła II 6 - klatka schodowa
- Lipowa 17 – klatka schodowa z tyłu budynku
Szczegółowy zakres czynności w opisie prac
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie wykonanie wymiany okien w Lubinie i Ścinawie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1, 59-300 Lubin w terminie do 26-07-2018 r. do godziny 14:00
Planowany termin prowadzenia robót: – 2018r (do uzgodnienia).
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 , Pan Mateusz Grudziński tel 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
- przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
- zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
- utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
- nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
- przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
- W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową – brutto - za prace ujęte w opisie
- Proponowany termin wykonania prac.
- Okres gwarancji,
- Referencje,
- Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
- Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.
OPIS PRAC DO WYKONANIA
- demontaż istniejących okien drewnianych wraz wywiezieniem.
- montaż nowych okien PCV otwieralno–uchylne i z parapetami wg potrzeb
Dokumenty do pobrania