16-04-2018 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin , ul. 1-Maja 8A
Zapraszamy do złożenia ofert na wykonywanie remontu elewacji budynku mieszkalnego przy ulicy 1-Maja 8A w Lubinie
Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie wykonanie remontu elewacji ul. 1-Maja 8A w Lubinie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o.o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1, 59-300 Lubin w terminie do 22-05- 2018 r. do godziny 14:00
Planowany termin prowadzenia robót: czerwiec 2018r – wrzesień 2018r (do uzgodnienia).
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót.
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
- przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
- zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
- utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek w obrębie prowadzonych robót,
- nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
- przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepis747ów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy, zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
- W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową – brutto - prace ujęte w opisie i całość zadania
- Proponowany termin wykonania prac.
- Okres gwarancji,
- Referencje,
- Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
- Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
- Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.
Dokumenty do pobrania
Id: 34 |
Zapytanie ofertowe |
1-go Maja 8a_new.pdf 381415 B, SHA1: fb2ed21c440bbcd5dd09ef7045970a91d54eed9e |