24-07-2019 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin , ul. Odrodzenia 11c i 11d

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia ofert na wykonywanie remontu połaci dachowej papowej w budynku mieszkalnym przy ulicy Odrodzenia 11c i 11d w Lubinie. Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie wykonanie remont dachu Odrodzenia 11c i 11d w Lubinie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 08-08- 2019 r. do godziny 14:00

Planowany termin prowadzenia robót: sierpień - wrzesień 2019r (do uzgodnienia).

Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót. Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i Mateusz Grudzinśki tel 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową – brutto - prace ujęte w opisie i całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Okres gwarancji,
  4. Referencje,
  5. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  6. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Likwidacja pęchęrzy na połaci dachowej papowej wraz konserwacją połaci papowej

Dokumenty do pobrania


Id: 263 Zapytanie Ofertowe zapytanie ofertowe Lubin ul. Odrodzenia 11 Firlejówka - dach.doc
26624 B, SHA1: 8bf2d40595d16f29c817d2e11f5b096d9fcfe606