24-07-2019 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Lubin , ul. Odrodzenia 11c i 11d
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszamy do złożenia ofert na wykonywanie remontu połaci dachowej papowej w budynku mieszkalnym przy ulicy Odrodzenia 11c i 11d w Lubinie. Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie wykonanie remont dachu Odrodzenia 11c i 11d w Lubinie / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 08-08- 2019 r. do godziny 14:00
Planowany termin prowadzenia robót: sierpień - wrzesień 2019r (do uzgodnienia).
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót.
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i Mateusz Grudzinśki tel 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
- przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
- zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
- utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
- nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
- przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
- W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową – brutto - prace ujęte w opisie i całość zadania
- Proponowany termin wykonania prac.
- Okres gwarancji,
- Referencje,
- Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
- Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
OPIS PRAC DO WYKONANIA
Likwidacja pęchęrzy na połaci dachowej papowej wraz konserwacją połaci papowej
Dokumenty do pobrania