30-05-2019 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Ścinawa ul . Lipowa 12A

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszamy do złożenia ofert na wykonanie – remont dachu budynku mieszkalnego przy ulicy Lipowa 12A w Ścinawie, szczegółowy zakres czynności w załączeniu.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont dachu budynku – Ścinawa ul. Lipowa 12 / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie do 17.06.2019 r. do godziny 14:00

Planowany termin prowadzenia robót: lipiec – wrzesień 2018r (do uzgodnienia). Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót. Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i P. Mateusz Grudziński tel. 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.

DODATKOWE ZAŁOŻENIA:

  • przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
  • zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
  • utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
  • nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
  • przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
  • W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.

Oferta powinna zawierać:

  1. Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
  2. Proponowany termin wykonania prac.
  3. Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
  4. Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
  5. Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.

OPIS PRAC DO WYKONANIA

Zakres robót ;

  1. Rozebranie dachówki z połaci dachowej wraz ołaceniem
  2. Ułożenie blachodachówki na połaci dachowej wraz z folią dachową i ołaceniem
  3. Przemurowanie kominów – cegła klinkierowa
  4. Wymiana rynien i obróbek blacharskich
  5. Montaż płotków przeciwśniegowych – nad lokalem użytkowym
  6. Konserwacja więżby dachowej
  7. Montaż ław kominiarskich metalowych

Dokumenty do pobrania


Id: 243 Zapytanie ofertowe zapytanie ofertowe Ścinawa ul.Lipowa 12A remont dachu.doc
26112 B, SHA1: 2c32094f358cfa091602aa6bce6da9bb44cb282e