20-01-2020 r. - ZARZĄD WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ Ścinawa ul . Pl Zjednoczenia 8
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie – remont – wymiana instalacji elektrycznej w kl schodowej i piwnicy w budynku mieszkalnym przy ulicy
Pl Zjednoczenia 8 w Ścinawie
Szczegółowy zakres czynności w załączeniu.
Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie / z dopisem na kopercie remont- wymiana instalacji elektrycznej w budynku – Ścinawa ul. Pl Zjednoczenia 8 / do Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej, tj Centrum Zarządzania Nieruchomościami Sp. z o. o. Oddział Lubin ul. Odrodzenia 8c/1 , 59-300 Lubin w terminie
do 30.01.2020 r. do godziny 14:00
Planowany termin prowadzenia robót: luty 2020 – czerwiec 2020r (do uzgodnienia).
Przed złożeniem oferty zapraszamy do budynku w celu dokonania oględzin i obmiaru robót.
Osobą do kontaktu w celu uszczegółowienia ofert jest Pan Mieczysław Miś tel. 503 188 000 i P. Mateusz Grudziński tel. 503 188 028 zapytania można również kierować na e-mail: lubin@czn.pl.
DODATKOWE ZAŁOŻENIA:
- przed przystąpieniem do właściwych robót remontowych należy przygotować w uzgodnieniu z zamawiającym miejsce pobierania wody i prądu do celów budowlanych,
- zapewnienie poprzez ustawienie kontenera lub samochodu bezpiecznego składowania materiałów rozbiórkowych oraz wywóz ich na składowisko odpadów,
utrzymać w trakcie trwania robót remontowych porządek na klatce schodowej i w obrębie prowadzonych robót,
- nie wykonywać robót remontowych w sposób uciążliwy dla lokatorów mając szczególnie na względzie prowadzenie robót będących źródłem hałasu we właściwych godzinach,
- przy wykonywaniu robót remontowych należy bezwzględnie przestrzegać obowiązujących przepisów z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa i higieny pracy,zapleczem magazynowo – socjalnym podczas trwania robót mogą być pomieszczenia wskazane przez zamawiającego, nie dotyczy WC. Koszty wywozu odpadów remontowych pokrywa wykonawca.
- W dokumentacji ofertowej prosimy o zawarcie jednego z zabezpieczeń gwarancji: dodatkowe ubezpieczenie bankowe na inwestycję, gotówka 2% wartości inwestycji.
Oferta powinna zawierać:
- Cenę ryczałtową – brutto - całość zadania
- Proponowany termin wykonania prac.
- Kopia polisy OC firmy, zaświadczenie o wpisie działalności, NIP, REGON
- Oświadczenie o zapoznaniu się z placem budowy,
- Ksero uprawnień pracowników wykonujących prace zgodne z zapytaniem ofertowym.
OPIS PRAC DO WYKONANIA
Zakres robót ;
- Wymiana instalacji elektrycznej w kl schodowej i piwnicy
- Montaż na klatce schodowej lamp LED z czujnikiem ruchu
- Szpałdowanie brud
- Montaż nowego zaczepu na budynku do linii napowietrznej
- Wykonanie i montaż kabla zasilającego na III fazy
- Przeniesienie wszystkich liczników na parter
- Zabezpieczenie do każdego mieszkania instalacji przygotowanego na siłę.
- Wyłącznik P-POŻ
Dokumenty do pobrania
Id: 296 |
Zaproszenie do złożenia oferty |
20200120143532629.pdf 102477 B, SHA1: 8d727baeb7231962e7a9e3d5e2dd8e467facf25f |